پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
۲۲ بازديد

 

يكي از رايج ترين مشكلات در پكيج ايران رادياتور نمايش ارور 40 70 80 بر روي صفحه نمايشگر پكيج است.

در اين مقاله ميخواهيم به صورت كاملا مفصل به دلايل بروز اين ارور و نحوه بر طرف كردن آن بپردازيم ، با تهران سرويس همراه شويد و در صورت داشتن سوال با يكي از پشتيباني هاي تهران سرويس تماس حاصل نماييد.

 

 

دلايل بروز ارور 40 70 80 پكيج ايران رادياتور:

1-پمپ پكيج ايران رادياتور:

در صورت بروز كوچكترين مشكل براي پمپ پكيج شما اين ارور را بر روي صفحه نمايشگر پكيج خود مشاهده خواهيد كرد، از آنجايي كه اين قطعه بسيار حساس بوده و شما به تنهايي قادر به رفع مكشل نخواهيد بود بايد با تعميركار پكيج خود تماس حاصل نماييد.

8 علت بروز ارور 40 70 80 در پكيج ايران رادياتور

2-بسته بودن هواگير يا ايرونت پمپ:

ايرونت پمپ پكيج يا هواگير پكيج به قطعه‌اي در پكيج گفته مي‌شود ، كه هواي موجود در پكيج را به صورت خودكار خارج مي‌كند. وجود هوا درون پكيج باعث بروز مشكلاتي از قبيل عدم انتقال صحيح دما، خوردگي لوله‌ها، خرابي پمپ، رسوب گرفتن ساير اجزا و … خواهد شد.بروز مشكل در هواگير يا همان ايرونت يكي ديگر از عوامل بروز ارور 40 70 80 در پكيج ايران رادياتور است.

3-بسته بودن مدار رادياتور:

به هر دليلي شير هاي رادياتور بسته باشد ،اين ارور را شما مشاهده خواهيد كرد، قبل از هر گونه اقدامي ابتدا از باز بودن مسير رادياتور ها مطمئن شويد.

4-معيوب بودن سنسور شوفاژ :

خراب بودن و يا نيم سوز بودن سنسور شوفاژ باعث بروز اين ارور در دستگاه ايران رادياتور سشما خواهد شد.

5-سنسور حد پكيج ايران رادياتور:

خرابي سنسور حد و يا از كار افتادن سيم هاي سنسور از عوامل نادر در بروز اين ارور است.

8 دليل بروز ارور 40 70 80 پكيج ايران رادياتور

6-خرابي شير موتوري دستگاه:

شير موتوري يا شير برقي كه با نيروي برق كار مي كند و وظيفه كنترل كردن ميزان جريان آب در پكيج هاي ديواري را بر عهده دارد.بروز مشكل و معيوب بودن شير موتوري ميتواند باعث بروز ارور 40 70 80 در پكيج ايران رادياتور شما شود.

7-بسته بودن مسير باي پاس:

باي پس پكيج قطعه‌اي كاربردي است كه براي جلوگيري از كم آبي دستگاه وسوختن پمپ از آن استفاده مي‌شود. در واقع باي پس پكيج براي جبران فشار كم آب و ممانعت از سوختن پمپ در هنگام رسوب گيري لوله‌ها در پكيج تعبيه شده است. بسته شدنمسير باي پس در اثر عدم سرويس به موقع پكيج منجر به نمايش ارور 40 70 80 در پكيج ايران رادياتور شما خواهد شد.

8 دليل بروز ارور 40 70 80 پكيج ايران رادياتور

8-ارور 40 70 80 در مدل هاي آنالوگ پكيج ايران رادياتور:

در اين ارور در مدل هاي آنالوگ پكيج هاي ديواري ايران رادياتور به معني بالا رفتن دماي سنسور حد حرارتي يا همان كليد حرارتي است كه در مكان هايي كه سختي آب بالاست به علت عدم گردش صحيح آب در پكيج شماست.كه اين بدان معناست كه دستگاه شما نياز به رسوب زدايي و سرويس سالانه دارد .و از رسوب گرفتگي مبدل اصلي پكيج ايران رادياتور ميباشد.

براي مطالعه كامل ارورهاي پكيج ايران رادياتور اينجا كليك كنيد.

8 علت بروز ارور 40 70 80 در پكيج ايران رادياتور

بر طرف كردن ارور 40 70 80 پكيج ايران رادياتور:

1-دستگاه را از برق جدا كنيد .
2-تماس با تعميركار پكيج
3-اقدام به موقع جهت رسوب زدايي و سرويس سالانه دستگاه

از آنجايي كه اين ارور در 90% مواقع به دليل رسوب گرفتن مبدل اصلي دسنگاه شماست ، با تماس با سرويسكاران پكيج تهران سرويس و اقدام به موقع در جهت رسوب زذايي دستگاه علاوه برطرف شدن اين مشكل از خرابي و سوراخ شدن منبع انبساط و ساير قطعات مصرفي دستگاه جلوگيري به عمل آورده ايد.

تعمير پكيج ايران رادياتور:

براي تعمير پكيج ايران رادياتور خود در تمام طول مدت شبانه روز كافيست با يكي از شعبات ما تماس حاصل نماييد تا از تمامي خدمات تهران سرويس با ضمانت 6 ماه بهرمند شويد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.