جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نكات مهم براي تعمير پكيج

تعمير لوازم خانگي

۱۴ بازديد

 

 

به سيستم گرمايشي كه امروزه جايگزين موتورخانه‌ها شده است، پكيج گفته مي‌شود كه به دو صورت زميني و ديواري در بازاربه‌فروش مي‌رسد. از آنجايي كه پكيج ديواري فضاي كمتري اشغال مي‌كند؛ طرفداران بسيار بيشتري دارد. از اين سيستم براي گرم كردن آب استفاده مي‌شود و باتوجه به اينكه گاز و برق مصرف مي‌كند، بسيار كم مصرف‌تر از ساير سيستم‌هاست.
 
پكيج نيز مانند ساير سيستم‌ها ممكن است با گذشت زمان دچار ايراد و خرابي شود، به‌همين منظور قصد داريم سوال نحوه تعمير پكيج بپردازيم را به شما پاسخ دهيم. در ادامه قصد داريم نكات لازم را به شما معرفي كنيم، پيشنهاد مي‌دهيم تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.
 
تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

 

 

 
نحوه تعمير پكيج چگونه است؟
معمولا با شروع فصل سرما، بازار تعمير پكيج بسيار پررونق مي‌شود و سرويس‌كاران بازار شلوغي خواهند داشت؛ به‌همين علت افراد بسياري تمايل به يادگيري و انجام تعميرات پكيج دارند. در صورت ايجاد عوامل مختلفي مانند سردوگرم شدن آب، خاموش شدن پكيج و... بايد حتما با تعميركاري ماهر تماس حاصل نماييد و براي تعمير آن اقدام كنيد. توجه داشته باشيد كه گام اول براي تعمير پكيج، بررسي و عيب‌يابي آن توسط تعميركار است. در ادامه قصد داريم به بررسي عوامل خرابي و راه‌هاي رفع آن بپردازيم:
 
اگر لوله‌هاي پكيج دچار جرم‌گرفتگي شوند، ممكن است سبب بروز اختلال در عملكرد پكيج شود و آب آن سردوگرم شود. در اين صورت شما مي‌توانيد جرم‌گير را به داخل لوله‌ها ريخته و سپس به صورت كامل آن را شستشو دهيد و تميز كنيد. اگر با انجام اين كار مشكل پكيج شما رفع نشد، بايد براي سرويس آن با تعميركار تماس بگيريد.
ممكن است رگلاتور گاز پكيج مشكل داشته باشد كه توسط تعميركار بايد باز شده و ديافراگم آن برداشته شود، سپس آن را به آرامي و بادقت به‌وسيله دستمال و سوزن تميز خواهند كرد.
گاهي اوقات ممكن است با خاموش و روشن كردن پكيج خطا‌هاي آن برطرف شود.
هنگامي‌كه فشار آب گرم مصرفي ساختمان كم شود، قطعه‌اي به نام رگلاتور ثانويه توسط تعميركار باز مي‌شود و به‌خوبي آن را تميز خواهند كرد.
هنگامي‌كه فشار داخل پكيج افت مي‌كند با بازنموندن شير زير دستگاه و رسيدن آن به عدد 1.5 بايد آن را قطع كنيم.
ممكن است برد پكيج دچار مشكل شده باشد و تعميركار برد به‌وسيله تست قطعات آن را عيب‌يابي خواهد كرد كه اين خطا‌ها شامل موارد زير مي‌شود:
اگر قصد روشن‌كردن دستگاه را داريد و پكيج هيچ واكنشي، نشان نمي‌دهد، بايد مشكل را در برد پكيج جست‌وجو كنيد. به‌عنوان مثال روشن نشدن پكيج ممكن است در اثر خراب‌بودن يكي از قطعات باشد كه با چراغ قرمز چشمك‌زن مي‌توانيد به آن پي ببريد.
اگر شعله پكيج تشكيل نشود، خطاي E01 نمايش داده مي‌شود و ممكن است شيرگاز، برد الكترونيك، جرقه‌زن و يون مشكل داشته باشند.
اگر كد E13 نمايش داده شود، نشان‌دهنده وجود مشكل در نرم‌افزار برد است.
نمايش خطاي E11 به معناي ايجاد شعله قبل از صدور فرمان تشكيل شده از سمت برد است.
خطاي E05، خرابي برد پكيج را نشان مي‌دهد.
اگر كد A11 نمايش داده شود، به معناي اين است كه قبل از دستور برد، سنسور پكيج فعال شده است.
چراغ سبز چشمك‌زن، خرابي برد دستگاه، گمبود آب، خرابي NTC و گيرپاژ پمپ را نشان مي‌دهد.
توجه داشته باشيد كه 80% درصد خرابي پكيج، به‌علت ايجاد مشكل در رله‌هاست و ابتدا بهتراست رله‌ها راتست كنيد. ناگفته نماند كه هنگام تست رله، بهتر است آن را ازروي برد پكيج جدا كنيد.
پيشنهاد مي‌دهيم هر 12 ماه يك‌بار پكيج خود را سرويس كنيد و مناطقي كه آب آن‌ها املاح فراواني دارد، بايد بعد از گذشت 6 ماه، براي سرويس پكيج اقدام كنند.
نكات مهم تعمير پكيج
در صورت بروز هرگونه مشكلي بايد حتما با تعميركاران ماهر و حرفه‌اي تهران سرويس تماس حاصل نماييد، زيرا وجود كوچك‌ترين مشكل، سبب ايجاد خسارات جبران‌ناپذير خواهد شد. به‌عنوان‌مثال يكي از قطعات موجود در برد پكيج، رله شير گازي است كه حتي تعميركاران حرفه‌اي نيز آن را تعويض نخواهند كرد. ايجاد اشتباه كوچك در هنگام تعويض آن سبب جمع شدن گاز و بروز انفجار خواهد شد.
 
يكي از مراكز بسيار معتبر كه سابقه بسيار درخشاني در تعمير لوازم‌خانگي دارند، تهران سرويس آنلاين است. در اين شركت متخصصان حرفه‌اي و ماهري فعاليت دارند كه به‌صورت شبانه‌روز خدمات موردنياز را به مشتريان ارائه مي‌دهند. به علت گراني، هدف اصلي اين سرويس‌كاران تعمير قطعات است و در صورت نياز، آن را تعويض خواهند كرد. ناگفته نماند كه دستمزد تعميركاران اين مركز بسيار مناسب بوده و همچنين كار آن‌ها به مدت 3 ماه گارانتي دارد.
 
كلام آخر
در اين مقاله سعي كرديم سوال تعمير پكيج به چه صورت انجام مي‌شود؟ را به شما پاسخ دهيم و نكات مهم آن را به شما ذكر كرديم. همان‌گونه كه ذكر شد، تعمير پكيج تهران بايد حتما توسط تعميركار و افراد حرفه‌اي صورت گيرد و كوچك‌ترين اشتباه سبب ايجاد خسارات جبران‌ناپذيري خواهد شد. شما مي‌توانيد در طول شبانه‌روز با تهران سرويس آنلاين تماس حاصل نماييد تا در اسرع وقت با فرستادن ماهرترين سرويس‌كاران مشكلات پكيج را رفع خواهند كرد. اميدواريم با خواندن اين مقاله اطلاعات موردنياز خود را كسب كرده باشيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.