جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

راهنماي تعمير پكيج بوتان

تعمير لوازم خانگي

۱۲ بازديد

پكيج بوتان از جمله بهترين برندهاي موجود در بازار است كه برند محبوبي محسوب شده و بسيار شناخته شده است. با اين حال امكان بروز خطا در عملكرد پكيج هاي ديواري و بروز عيب و نقص در زمان كاركرد دستگاه امري طبيعي است. به همين دليل است كه بسياري از خريداران پكيج بوتان به سرويس‌هاي دوره‌اي ، تعمير پكيج بوتان و يا عيب‌يابي آن احتياج پيدا مي‌كنند.

پكيج بوتان از جمله بهترين برندهاي موجود در بازار است كه برند محبوبي محسوب شده و بسيار شناخته شده است. با اين حال امكان بروز خطا در عملكرد پكيج هاي ديواري و بروز عيب و نقص در زمان كاركرد دستگاه امري طبيعي است. به همين دليل است كه بسياري از خريداران پكيج بوتان به سرويس‌هاي دوره‌اي ، تعمير پكيج بوتان و يا عيب‌يابي آن احتياج پيدا مي‌كنند.

 

آشنايي با پكيج بوتان

بوتان يك برند داخلي توليد پكيج است كه محصولات متنوع متناسب با بودجه و شرايط مختلف در بازار عرضه كرده است. اين محصولات داراي درجه كيفي مناسبي بوده و يكي از محبوب ترين برندهاي پكيج در ايران محسوب مي‌شوند. در صورتي كه قصد خريد يا تعمير پكيج بوتان را داشته باشيد بهتر است با مزايا و معايب پكيج‌هاي بوتان آشنا شويد.

مزاياي استفاده از پكيج ديواري بوتان

استفاده از پكيج بوتان مزاياي بسياري به همراه دارد كه از آن ميان مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

- تأمين آب گرم مصرفي در زمان كوتاه

- عملكرد بالا و مناسب در مقايسه با ساير پكيج‌ها

- كمترين ميزان مصرف انرژي و صرفه جويي در هزينه انرژي گاز و برق

- اشغال فضاي كمتر در مقايسه با موتورخانه با استفاده از پكيج

- نصب، تعمير و سرويس دهي آسان و در دسترس

- لوله كشي بسيار كمتر در مقايسه با موتورخانه

- استفاده از پكيج‌هاي مستقل براي هر واحد آپارتماني

- هزينه نصب كمتر در مقايسه با ساير سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي

معايب پكيج بوتان

اگرچه استفاده از پكيج‌ها مزاياي بسياري به همراه دارد اما اين وسيله داراي معايبي هم هست كه مهمترين آنها عبارتند از:

- خطراتي از جمله گازگرفتگي

- كاركرد پر سر و صداي موتور برخي از مدل‌ها

- مصرف برق بيشتر در مقايسه با چيلر و ميني چيلر

عيب يابي پكيج بوتان

همانطور كه گفتيم همانند ساير لوازم منزل، پكيج بوتان نيز ممكن است دچار ايراداتي شود كه نيازمند تعمير باشد. در اين بخش شما را با رايج‌ترين عيب‌هاي پكيج‌هاي بوتان آشنا مي‌كنيم. مشكلاتي مثل گرم نشدن آب، خاموش و روشن شدن مداوم، روشن شدن به صورت انفجاري و ... از جمله مشكلاتي است كه نياز به عيب‌يابي دارند.

راهنماي عيب‌يابي و تعمير پكيج بوتان

در اين بخش شما را با رايج‌ترين عيوب پكيج بوتان آشنا كرده و راه حل هاي احتمالي هريك از اين مشكلات را عنوان خواهيم كرد.

خاموش شدن پي در پي پكيج بوتان

وقتي پكيج بوتان به صورت مداوم خاموش مي شود، ممكن است مشكلات متفاوتي عامل اين اتفاق باشد. گاهي اوقات برد دستگاه دچار ايراد شده است كه در اين صورت تنها نيروهاي متخصص در اين زمينه مي‌توانند مشكل را برطرف كنند. گاهي اوقات نيز علت خاموش شدن پكيج كم بودن فشار آب يا گاز است كه با تظيمات داخلي مي‌توان اين مشكل را رفع كرد.

سر و صداي زياد پكيج بوتان

گاهي اوقات مشتريان از سرو صداي زياد پكيج شاكي هستند، از جمله مواردي كه باعث بروز اين عيب در پكيج هاي بوتان مي‌شود هوا گرفتن پكيج يا وجود رسوب در آن است و عمدتا اين مشكل با رسوب گيري و هواگيري پكيج بوتان مرتفع مي‌شود.

روشن شدن انفجاري پكيج بوتان

روشن شدن انفجاري پكيج نيز مي‌تواند علل مختلفي داشته باشد كه در عيب يابي پكيج بوتان به آن مي‌پردازيم: اگر مشكل تنها انفجاري روشن شدن پكيج است، تنظيم نبودن ميزان گاز ورودي مي‌تواند علت اصلي آن باشد كه با تنظيم كردن ميزان گاز ورودي اين مشكل برطرف مي‌شود.

مشكل بعدي كه بايد بررسي شود فاصله نامناسب بين مشعل و الكترود جرقه زن الكتريكي است كه بايد اين فاصله را تنظيم و مشكل را برطرف كرد.

علت ديگري كه مي توان مورد بررسي قرار داد مسدود بودن دودكش يا خرابي سوراخ هاي اطراف جرقه زن است.

افزايش دماي آب خروجي پكيج بوتان

معمولا تكنسين تعمير پكيج بوتان براي بررسي علت ميزان گاز ورودي پكيج را بررسي مي كند. كم بودن فشار آب نيز مي تواند علت ديگري براي اين قضيه باشد. همچنين گرفتگي مسير ورودي و خروجي آب پكيج مي‌تواند دليل افزايش دماي آب باشد كه تكنسين تعميرات اين موارد را يك به يك بررسي خواهد كرد.

روشن نشدن پكيج بوتان

در صورتي كه عيب پكيج بوتان اين است كه روشن نمي‌شود ابتدا گاز ورودي را بررسي مي‌كنند و عمدتا اين مشكل مربوط به گاز و سيستم گازرساني در پكيج مي‌شود. بنابراين اولين گام بررسي گاز و سيستم گازرساني است. گاهي اوقات نيز فشار بالاي گاز علت اصلي روشن نشدن پكيج بوتان است كه در اين صورت با تنظيم فشار گاز ورودي به پكيج ميتوان مشكل را برطرف كرد.

تعمير پكيج بوتان

بايد اين نكته را گوشزد كنيم كه پكيج يك وسيله حساس است، اگر در اين زمينه اطلاعات كافي ندارد بهتر است خودتان به دنبال عيب يابي و تعمير پكيج بوتان نباشيد. بوتان يك برند معتبر با خدمات پس از فروش گسترده است بنابراين مي‌توانيد براي عيب يابي و تعمير انواع پكيج بوتان با نمايندگي‌هاي اين برند تماس بگيريد.

عيب يابي پكيج بوتان

مركز تخصصي تهران سرويس آنلاين ارائه دهنده انواع سرويس و تعمير پكيج هاي بوتان است كه با مراجعه به سايت اين مجموعه مي توانيد با درخواست تكنسين و مشاوره با كارشناسان مجموعه در خصوص عيب يابي و تعمير پكيج بوتان تهران خدمات دريافت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.