جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

تعرفه تعمير پكيج در سال 1401

تعمير لوازم خانگي

۹ بازديد

در ادامه قصد داريم سوال تعمير پكيج در تهران به چه صورت انجام مي‌شود؟ را به شما پاسخ دهيم. پيشنهاد مي‌دهيم براي كسب اطلاعات بيشتر تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

 

به گزارش تهران بهشت، پكيج نوعي سيستم گرمايشي است كه در سال‌هاي اخير طراحي، توليد و به بازار عرضه‌شده است كه اين سيستم جايگاه بسياري در بين مردم پيداكرده است. به‌طوركلي پكيج داراي دو حالت تابستان و زمستان است كه در فصل تابستان نقش آب‌گرم‌كن را ايفا مي‌كند و در فصل زمستان نقش موتورخانه و گرم كردن شوفاژ‌ها را دارد. با توجه به كاربرد و مزاياي فراوان اين پكيج، اكثر افراد از اين محصول در منازل خود استفاده مي‌كنند.

به همين منظور شغل تعمير پكيج نيز به‌عنوان شغل پردرآمد، مخصوصا در فصول سرد سال شناخته‌ مي‌شود و داوطلبان بسياري دارد. در ادامه قصد داريم سوال تعمير پكيج در تهران به چه صورت انجام مي‌شود؟ را به شما پاسخ دهيم. پيشنهاد مي‌دهيم براي كسب اطلاعات بيشتر تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

خدمات تعمير پكيج

همانگونه كه در قسمت بالا ذكر كرديم، پكيج به وسيله‌اي پركاربرد و پرطرفدار در اكثر منازل تبديل‌شده است؛ بايد توجه داشته باشيد كه در صورت بروز هرگونه مشكل براي پكيج بايد از تعميركار حرفه‌اي كمك بگيريد. به‌طوركلي تعمير مشكلات پكيج كار هر شخصي نيست و در صورت بروز اشتباه ممكن است خسارات جبران‌ناپذيري به همراه داشته باشد. البته پيشنهاد مي‌دهيم قبل از مراجعه يا تماس با تعميركار، سعي كنيد عيب آن را تشخيص دهيد.

تهران سرويس آنلاين يكي از مراكز بسيار معتبر و شناخته‌شده‌ي شهر تهران است كه داراي كادر حرفه‌اي و سابقه بسيار درخشان است. در صورت بروز هرگونه مشكلي مي‌توانيد با اين مركز تماس بگيريد كه در كوتاه‌ترين مدت، نيروي حرفه‌اي خود را به محل موردنظر اعزام مي‌كنند. هدف اصلي اين شركت جلب رضايت مشتري است؛ به همين منظور ابتدا به عيب‌يابي قطعات مي‌پردازند، سپس سعي در تعمير قطعه دارند. در غير اين صورت قطعه را تعويض خواهند كرد.

معايب پكيج را بيشتر بشناسيد.

درواقع پكيج مانند هر وسيله ديگر از قطعات مختلفي ساخته‌شده است كه هركدام آن‌ها وظايف منحصربه‌فردي دارند. به‌طوركلي يك سرويس‌كار حرفه‌اي با عيب‌يابي و تست قطعات متوجه مشكل آن خواهد شد، سپس براي تعميرات پكيج اقدام خواهد كرد. در ادامه قصد داريم به معرفي برخي از قطعات پكيج بپردازيم:

 
  • برد پكيج

يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين قطعات روي پكيج، برد آن است كه خود برد نيز شامل قطعات ديگري مانند رله، وريستور، ميكروكنترلر، منبع تغذيه و... مي‌شود كه خرابي هركدام از اين قطعات ارور خاص خود را دارد.

  • جرقه ‌زن

جرقه‌زن يكي ديگر از قطعات پكيج است كه سبب روشن شدن پكيج مي‌شود.

 
  • ترموستات يا سنسور دود

يكي ديگر از قطعات پكيج ترموستات دود است كه در صورت بروز مشكل، پكيج را به‌صورت خودكار خاموش مي‌كند.

آشنايي با نحوه تعمير پكيج

  • در مرحله اول اگر آب كافي به پكيج نرسد، روشن نخواهد شد كه با مشاهده ال ‌سي ‌دي‌هاي روي صفحه يا عقربه‌هاي فشار متوجه ميزان آب خواهيد شد. به همين منظور بعد از قرارگيري آن عدد بر روي 1.5، بايد آب را ببنديد.
  • در صورت روشن نشدن پكيج، بايد برق آن را چك كنيد.
  • در مرحله بعد، بهتر است گاز ورودي را چك كنيد.
  • اگر فن پكيج داراي مشكل باشد و اكسيژن موردنياز را تامين نكند، بايد دودكش مناسبي را در بالاي پكيج قرار دهيد و براي جلوگيري از آتش‌سوزي بايد هيچ‌گونه نشتي نداشته باشد.

نكات مهم تعمير پكيج

  • اگر رادياتور شما روشن نشود، ابتدا بايد شير سه‌راهي آن چك شود و در صورت خرابي بايد آن را تعويض كنيد. در مرحله بعد بايد لوله‌هاي آب چك شود كه رسوب نگرفته باشد و در صورت وجود رسوب، آن را با جرم‌گير شست‌وشو دهيد، سپس به‌صورت كامل تميز كنيد. ناگفته نماند كه بروز مشكل در ترموستات نيز مي‌تواند مانع از نشان دادن دماي آب شود و در صورتي خرابي بايد تعويض شود.
  • اگر پكيج شما روشن نشود، ممكن است به معناي ايجاد فاصله بين شعله و جرقه باشد كه در صورت سوختن جرقه‌ زن بايد آن را تعويض كنيد.
  • اگر پكيج شما سروصداي زيادي دارد و آلودگي صوتي ايجاد مي‌كند، بايد حتما آن را هواگيري كنيد.
  • در صورت داغ شدن بيش‌ازحد پكيج بايد ترموستات آن را تعويض كنيد.
  • اگر پكيج شما هيچ‌يك از اين مشكلات را نداشت و ايراد آن نامعلوم بود، مسلما برد آن ايراد دارد كه بيشتري خرابي برد با تعويض رله برطرف مي‌شود. لازم به ذكر است كه تعويض رله شير گازي بسيار خطرناك است و در صورت بروز اشتباه سبب بروز انفجار خواهد شد.

قيمت تعمير پكيج نيز با توجه به تجربه شخص و ميزان خرابي آن تعيين مي‌شود، مسلما افراد حرفه‌اي و كار بلد، پكيج شما را با قيمت پايين، عيب‌يابي و سرويس نخواهند كرد.

كلام آخر

در اين مقاله سعي كرديم سوال تعمير پكيج چگونه صورت مي‌گيرد؟ را به شما پاسخ دهيم و نكات لازم را براي تعمير ساده پكيج به شما معرفي كرديم. همانگونه كه ذكر با توجه به اينكه پكيج در اكثر منازل مورداستفاده قرار مي‌گيرد، در فصول سرد سال، تعمير آن رونق بسياري دارد.

بهتر است براي عيب‌يابي و تعمير پكيج از مراكز معتبر و باسابقه درخواست كمك كنيد تا هيچ‌گونه مشكلي ايجاد نشود. همچنين شركت تهران سرويس آنلاين كه يكي از شركت‌هاي معتبر و باسابقه است را معرفي كرديم و ميتوانيد براي درخواست تعرفه تعمير پكيج به سايت https://www.tehranservic.com مراجعه كنيد. اميدواريم بامطالعه اين مطالب اطلاعات موردنياز خود را دريافت كرده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.